fredag 4 januari 2013

4. Tema 80 av 366, Från förr

Fiskerulle FRÅN FÖRR

8 kommentarer:

  1. Ja verkligen från förr! Sådan har jag använt när jag fiskade - numera är den av "modernare sort"
    ;-)

    ett tips i all välmening.....ta bort ordverifieringen så får du kanske fler kommentarer. Det tar tid att gissa sig till vissa gånger och man blir otålig om man kommentera hos flera....då skippar man i stället de bloggar som har ordverifiering....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset. Hade glömt ta bort verifieringen, nu är det gjort.

      Radera
  2. Vilken gammal rejäl fiskerulle. fungerade säkert lika bra som dagens varianter.

    SvaraRadera
  3. Vilken fin gammal klenod. Många minnen och historia kan jag tänka mig gömmer sig där.

    SvaraRadera
  4. En foto med dokumentär-karaktär som passar jättebra till temat.

    SvaraRadera
  5. Tycker mig känna igen modellen från min barndom!

    SvaraRadera
  6. Vilken fin fiskerulle du har:-))

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.