måndag 11 mars 2013

69. Tema 151, Kluven
 
Veden är KLUVEN och staplad.

6 kommentarer:

  1. Vackert! Ligger mycket jobb bakom den veden vad?

    SvaraRadera
  2. Ved gör sig bra på bild:) Lite abstrakt, häftigt mönster och ger lite ljus och skuggeffekter. Och att den sedan är kluven gör ju saken bara bättre;)

    SvaraRadera
  3. Oj, redan jag som inte ännu fällt några träd! Det får bli nått annat år utan jag beställer väl hem från vedfamiljen då är den Traktorklyven och inte lika fin som din! Men först om ett par månader då snön är borta! Underbart snyggt och längtar tills vi får tid själva med vår egen ved från skogen!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  4. När jag ser vedhögar blir jag alltid så avundsjuk på dem som har öppen spis. Kan tänka att det dock ligger mycket jobb innan man får njuta av det mysiga.

    SvaraRadera
  5. Snyggt! Har du varit hemma i min vedbod?" ;-))

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.