onsdag 24 juli 2013

204. Tema 186 av 365, Läcker

En dahlia i blom. Jag tycker den är LÄCKER.

6 kommentarer:

  1. Ett av naturens alla läckra, blommande
    underverk!

    SvaraRadera
  2. Åååå vad jag älskar dahlior. En vacker färgkombination på din blomma.

    SvaraRadera
  3. Verkligen maffiga och läckra.

    SvaraRadera
  4. Jättesnygga färger på din Dahlia verkligen läcker!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  5. De är väldigt vackra, men mycket känsliga för frost. Det fick jag erfara en gång när vi var bortresta över en helg och just då slog frosten till och tog mina 100 dahlior. Jag hade olika sorter - en del rariteter....min lust för dahlior försvann i och med det.

    SvaraRadera
  6. Jag har satsat på högröda dalior i ett par av mina stora krukor och dom har verkligen inte gjort mig besvikna. Mycket dekorativa. När den första nattfrosten kommer blir det lätt att täck dom när dom står där.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.